تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آیین شب خاطره دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان در «مهریز»

گردهمایی تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان «مهریز» و «شب خاطره» به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، گردهمایی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان به‌همراه آیین «شب خاطره»، روز چهارشنبه ۳۱ شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن (ع) «مزویرآباد» برگزار می‌شود.
این مراسم همراه با اعزام نمادین رزمندگان مقدس از محل سپاه سابق (محل تجمع رزمندگان در دوران دفاع مقدس)، به طرف میدان شهید «صدوقی» (محل اعزام رزمندگان به مناطق جنگی) برگزار خواهد شد.
اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء توسط حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» امام جمعه مهریز، قرائت زیارت «امین‌الله» توسط کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان، تجلیل از رزمندگان توسط امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، اجرای گروه سرود «رهپویان حرم»، خاطره‌گویی چندتن از رزمندگان شهرستان، عزاداری و اجرای رژه خودرویی در سطح شهر، از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آیین شب خاطره دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان در «مهریز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..