تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژه موتوری وخودروئی هفته دفاع مقدس در بهاباد برگزار شد

رژه موتوری وخودروئی نیرو‌های نظامی وانتظامی وادارات ونهاد ها‌ی بهاباد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از کنار مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدا بهشت محمدی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درحاشیه این مراسم به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان را از دیگر اهداف برگزاری این رژه حماسی دانست و اظهار داشت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی در حال حاضر به برکت دوران ارزشمند دفاع مقدس است.
سرهنگ سعید دهقان با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع بابیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس بیانگر رشادت، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان بماند.
وی جان فشانی واز خودگذ شتگی شهدای دفاع مقدس را اقدامی فراموش نشدنی و ماندگار در تاریخ توصیف کرد وگفت: اگر امروز امنیت داریم و توانسته‌ایم اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان دهیم مرهون خون این شهیدان است.
فرمانده سپاه ناحیه بهاباد با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی تجاوز دشمن را به شکست تبدیل کردند تا امروز ما شاهد کشوری بزرگ با رهبری بزرگ و با ملتی شجاع باشیم افزود: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.
وی با اشاره به اینکه شهدای جنگ تحمیلی برای خاک، میله مرزی و آزادسازی خاک جهاد نکردند، بیان داشت: شهدا ایران اسلامی با الگو گیری از شهدای کربلا و سیدالشهدا (ع) به جنگ دفاع از ارزش‌ها رفتند و در این راه سربلند شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژه موتوری وخودروئی هفته دفاع مقدس در بهاباد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..