تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرایش عجیب مهتاب کرامتی با موهای قرمز !

مهتاب کرامتی متولد پاییز 1349 در تهران است. مهتاب کرامتی  بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم است. مهتاب کرامتی از 10 شهریور 1385 سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف است.مهتاب کرامتی دوره‌دیدهٔ بازیگری در سال 1375 نزد امین تارخ است. مهتاب کرامتی از 1376 با بازی در مردان آنجلس در نقش بانو هلن به همراه جعفر دهقان در نقش ماکسیمیلیانوس به تلویزیون رفت و شناخته شد.

به گزارش رکنا، او از ۱۳۷۶ با بازی در مردان آنجلس در نقش بانو هلن به همراه جعفر دهقان در نقش ماکسیمیلیانوس به تلویزیون رفت و شناخته شد. مهتاب کرامتی در نقش اعلا در سریال میدان سرخ ایفای نقش کرده است. ژانر سریال میدان سرخ جنایی است. سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان ساخته شده است.

مهتاب کرامتی

فعالیت های مهتاب کرامتی علاوه بر بازیگری

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری کنشگر حقوق کودکان است.

این بازیگر خوش چهره در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تجربه تهیه کنندگی هم دارد.

مهتاب کرامتی یکی از بازیگرانی است که در انجام امور خیر همیشه پیش قدم است و کارهای خیرانه او همیشه و در همه جا مطرح است.

وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرایش عجیب مهتاب کرامتی با موهای قرمز !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..