تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف باورنکردنی “آنجلینا جولی”/ رازی که برملا شد!

آنجلینا جولی زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵ است. آنجلینا جولی بازیگر، فیلم‌ساز و بشردوست آمریکایی است. آنجلینا جولی دریافت‌کنندهٔ افتخارات بسیاری از جمله یک جایزهٔ اسکار و آنجلینا جولی صاحب سه جایزهٔ گلدن گلوب بوده‌است. آنجلیا جولی چندین‌بار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود نامیده شده‌است.

آنجلینا جولی این ستاره هالیوودی در مصاحبه ای که با یکی از روزنامه ها انجام داده بود، خیلی ناباورانه موضوعی را درباره سن جوانی و 14 سالگی اش مطرح کرد که باعث تعجب هوادارانش شد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی در مصاحبه با روزنامه سان اعتراف کرد که در سن 14 سالگی  با دوست جنس مخالفش به همراه مادرش در یک خانه زندگی می کرده است.این ستاره هالیوودی از اینکه مادرش به او اجازه داده بوده تا در آن سن کم زندگی مشترک را تجربه کند بسیار ابراز خوشحالی کرد.

سرانجام ناخوش زندگی مشترک در 14 سالگی

آنجلینا جولی و بردپیت

در ادامه اعترافاتی که آنجلینا جولی درباره گذشته اش مطرح کرد گفت: بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک با دوست جنس مخالفش متوجه می شود که او نیت خوبی برای این رابطه ندارد.

بنابراین خانم بازیگر تصمیم خود را می گیرد و به این زندگی مشترک در قالب دوستی پایان می دهد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بارها توسط مجلات و مراسمهای مختلف به عنوان زیباترین زن، بهترین مادر بازیگر و … انتخاب شده است.

این ستاره هالیوودی فعالیت به عنوان مدل را از سن دوازده سالگی آغاز نمود و در شهرهایی مثل لندن و لس آنجلس مدل مشهوری شد.

او در جوانی در کلیپهای خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویز، انتولینو وندیتیو بازی کرد.

اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش‌آموز هکر را روایت می‌کند.

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف باورنکردنی “آنجلینا جولی”/ رازی که برملا شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..