تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه ما باید در مسیر اعتلای نظام، خودمان را سرباز ولایت بدانیم

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان:

حجت الاسلام ابوذر شاد در جمع بسیجیان این ناحیه گفت: اگر قراراست مشکلات را پشت سر بگذاریم باید مانند دوران دفاع مقدس عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسـلام شاد مسئول دفتر نماینـدگی ولی فقیه در سـپاه این شهرستان با بیان اینکه رزمنـدگان اسلام در دوران دفاع مقدس تھدید جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کردند اظهار داشت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام وحدت، ایمان، ولایت مداری و جھاد در عرصه ھای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و علم و فناوری بود.
وی طی سـخنانی با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام تصریح کرد: امروز وظیفه اصلی ما حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های بزرگی است که در سایه ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی شھدای والامقام و رزمندگان دلاور این سرزمین در ھشت سال دفاع مقدس به دست امده است.
ابوذر شاد خاطرنشان کرد: وجه مشترک وصیت‌نامه همه شهدا این بود که امام را تنها نگذارید و وصیت و سفارش اکید امام راحل این بود که پشتیبان ولایت‌فقیه بوده تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
وی بیان داشت: همه ما باید در مسیر اعتلای نظام، خودمان را سرباز ولایت بدانیم و برای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور تلاش کنیم که اگر در مسیر دیگری غیرازاین مسیر گام برداریم به خطا رفته‌ایم.
این مقام مسئول ضرورت مسئولیت‌پذیری در جامعه را مورد تأکید قرار داد و افزود: اگر قرارست مشکلات را پشت سر بگذاریم باید مانند دوران دفاع مقدس عمل کرده و هریک از مردم در حد بضاعت برای برطرف شدن مشکلات تلاش کرده و از دستاورد‌های هشت سال رشادت نهایت بهره را ببریم و در گام دوم انقلاب موفق‌تر از گام اول پیش رویم.
شاد با تأکید براینکه دفاع مقدس باید مورد بازخوانی قرار گیرد و عوامل پیروزی رزمندگان همچون رهبر، دین و سرمایه اجتماعی به جوانان انتقال یابد، اضافه کرد: دشمن تلاش دارد سرمایه اجتماعی و معنویت را از مردم به ویژه جوانان بگیرد، اما این ملت با تکیه بر خدا و بهره‌گیری از منویات رهبری توانست بر مشکلات پیروز شده و محکم‌تر از قبل قدم بردارند.
حجت الاسلام شاد در پایان اظهار کرد: تجلیل واقعی از دفاع مقدس و پیشکسوتان بهره‌برداری از تجربه این ایام است، نباید اجازه دهیم دستاورد‌ها و تجربیات کسب شده از بین رود. تاریخ تصادفی ایجاد نمی‌شود، بلکه نقش انسان در ساختن تاریخ بسیار اهمیت دارد همه حوادث قابل تکرار نیستند با بهره‌گیری از دفاع مقدس بار دیگر در گام دوم انقلاب وارد عرصه شده و نقشی دیگر از افتخار، عزت و صلابت را رقم خواهیم زد و با بی‌تفاوتی از کنار آن عبور نمی‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه ما باید در مسیر اعتلای نظام، خودمان را سرباز ولایت بدانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..