تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دیدنی ترلان پروانه کنار عمو پورنگ

عمو پورنگ تصویری را از ترلان پروانه در کودکی با چهره ای بسیار متفاوت و خاص به اشتراک گذاشت.

به گزارش بولتن نیوز، ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان است. ترلان پروانه یکی از زیباترین زنان جهان است . ترلان پروانه همیشه عکس های خاص و متفاوتی را منتشر می کند . ترلان پروانه یک گریمر حرفه ای است. عموپورنگ عکس قدیمی ترلان پروانه را در استوری اینستاگرامی خود منتشر کرد. عکسی خاص و بسیار بامزه از کودکی ترلان پروانه بازیگر خوش چهره و جوان در سال 86 توسط عمو پورنگ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

ماجرای ازدواج ترلان پروانه با فرشاد احمد زاده

مدتها قبل انتشار گسترده کلیپی که منتسب به فرشاد احمد زاده و ترلان پروانه بود شایعه ازدواج و رابطه عاشقانه این دو نفر را بر سر زبانها انداخت.

در این کلیپ بنظر میرسد این دو نفر در حال پایین امدن از پله های یک پاساژ بودند.این شایعه مدتها بعد توسط هر دو این افراد سرشناس تکذیب شد.ترلان پروانه نیز زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز بازیگری است که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دیدنی ترلان پروانه کنار عمو پورنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..