تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته مصداق بارز عدالت اجتماعی است

به گزارش رکنا ازمازندران "دکتر شمس الدین حسینی" با اشاره به مطلب فوق، عملکرد شرکت گاز استان را در گسترش زیرساخت‌های استان بسیار خوب توصیف کرد.

وی با اشاره به حذف محدودیت های سرانه در بودجه سال جاری بر ادامه روند توسعه گازرسانی به مناطق کوهستانی جواهرده و اشکورات رامسر تاکید کرد.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته توسط شرکت گاز استان در این راستا گفت: از عملکرد مطلوب شرکت گاز در تامین مستمر گاز طبیعی و توسعه آن در مناطق دوهزار و شروع عملیات گازرسانی به روستاهای دریاسر عباس آباد و همچنین محدوده دالیخانی منطقه جنت رودبار رامسر، بیانگر موضوع فوق است و با عزم راسخ و توانی که در این شرکت قابل مشاهده است، امیدواریم با استفاده حداکثری از ظرفیتهای قانونی و همدلی مسئولین شاهد بهره مندی تمامی روستاهای باقی مانده و واجدالشرایط از این نعمت خدادادی باشیم.

در ادامه "مقدم بیگلریان" سرپرست شرکت گاز استان نیز با اشاره به اهمیت گاز طبیعی به عنوان محور توسعه پایدار، از این نعمت خدادادی به عنوان یک زیرساخت مهم نام برد و گفت: اقدامات مهمی در راستای افزایش ظرفیت گازرسانی در شهرستان رامسر و همچنین ایمن سازی زیرساخت های گازرسانی در مسیر رودخانه ها در دست برنامه ریزی و اجرا می باشد.

وی با بیان پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته نماینده مردم منطقه و فرمانداران شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد جهت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته و اخذ مجوزهای لازم بتوانیم در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد بهره برداری از طرح‌های گازرسانی و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر مناطق تحت پوشش باشیم.

 بیگلریان، برنامه ریزی برای انتخاب پیمانکار پروژه فاز ۱ جواهرده و همچنین فاز ۲ دالیخانی خبر داد و گفت:  پیمانکار کارهای باقیمانده خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز منطقه سه هزار تنکابن به زودی انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراحل اولیه بررسی مسیر و بازاریابی برای گازرسانی به محدوده اشکورات شهرستان رامسر صورت پذیرفته است افزود: به زودی روش اجرایی این پروژه گازرسانی تعیین تکلیف خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه مناطق روستایی باقی‌مانده در شهرستان تنکابن در مناطق صعب العبور و رانشی می‌باشند، کار اجرایی پروژه را بسیار سخت بیان کرد و اظهار داشت: تلاش خواهد شد در مناقصات آتی در انتخاب پیمانکار جواهرده محقق شود.

 بیگلریان ابراز امیدواری کرد با همکاری ادارات و دیگر سازمان‌ها شاهد گشایش روند اجرای پروژه های گازرسانی باشیم.


انتهای خبر/عباسی نیک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته مصداق بارز عدالت اجتماعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..