تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار فوتی های کرونا در تهران دو رقمی شد

آمار فوتی های کرونا در تهران دو رقمی شد معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در تهران خبر داد که مرگ‌های کرونایی تهران ۲ رقمی شده است. 27 اجتماعی 1400/06/31 میزان مرگ به زیر ۱۰۰ آمده است

دکتر نادر توکلی:

* وضعیت بیماری در تهران رو به کاهش است و میزان فوتی‌ها و تعداد بیماران بدحال هم کاهش یافته است. طبق آخرین آمارها تقریبا بستری روزانه‌مان ۱۴۰۰ مورد است، تعداد کل بیماران هم حدود ۶ هزار و ۳۰۰ نفر است و میزان مرگ هم به زیر ۱۰۰ آمده است و مرگ‌های کرونایی تهران چند روز است که دو رقمی شده است.

* در عین حال مشکل تخت بیمارستانی هم نداریم و اعمال الکتیو بیمارستان‌ها هم به تدریج آغاز شده و خدمات جاری‌شان را به تدریج ارائه می‌دهند.

* در عین حال مراکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون هم از سوی سامانه بهداشت اعلام شده است. در عین حال مردم می‌توانند با شماره ۶۰۷۰ تماس گرفته و از مراکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته و ... اطلاع پیدا کنند.

* سن واکسیناسیون هم کاهش یافت. افرادی که در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت‌نام می‌کنند، برایشان واکسن تزریق می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار فوتی های کرونا در تهران دو رقمی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..