تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل محبوبیت ستاره ملی پوش پرسپولیسی مشخص شد

هواداران پورتو

طارمی در اولین فصل حضورش در پورتو، آمار بسیار خوبی را در این تیم ثبت کرد و دیروز رسانه‌ها درباره این موضوع نوشتند که طارمی پنجمین بازیکن تاثیر گذار فوتبال اروپا در سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. او در ۴۸ بازی با این تیم در رقابت‌های مختلف، موفق شد ۲۳ گل بزند و ۱۸ پاس گل بدهد.

به گزارش روزنو، این تنها آمار جالب منتشر شده درباره طار‌می نیست و طبق توئیت یکی از هواداران پورتو، شاه ایرانی از فصل ۲۰۱۹/۲۰ روی ۶۱ گل تاثیرگذار بوده است.

صفحه تویئتری اخبار فوتبال پرتغال هم در پستی، چند نکته آماری درباره پورتو منتشر کرده که یکی از آن‌ها مربوط به طارمی است و او توانسته میانگین یک گل در دو بازی را ثبت کند.

یکی از طرفداران طارمی با اشاره به آمار او نوشته است: مهدی فاکتور‌های مثبت بسیار زیادی دارد. از جایگیری مناسب گرفته تا پاس‌هایی که به همبازیانش می‌دهد ضمن آنکه سبک بازی او به شکلی است که مدافعان حریف چاره‌ای جز خطا روی او ندارند و به همین دلیل، طارمی این توانایی را دارد که یا برای تیمش پنالتی بگیرد یا اینکه ضربات ایستگاهی در موقعیت‌های خوب را به تیمش هدیه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل محبوبیت ستاره ملی پوش پرسپولیسی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..