تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با خدمات اینترنتی فروشگاه عطری و آرایشی سفیر

در حال حاضر با توجه فراگیر شدن خرید اینترنتی و با در نظر گرفتن مشغله‌های فراوانی که افراد بعضاً در زندگی روزمره خود دارند، بسیاری ترجیح می‌دهند که خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند. از سوی دیگر از آنجایی که خرید حضوری برای بسیاری از افراد زمان‌بر و پرهزینه است یا به دلایل مختلف برای عده‌ای مقدور نیست، در سال‌های اخیر خرید اینترنتی به روشی محبوب و مقرون‌به‌صرفه تبدیل شده است. با وجود این، یکی از دلایل محبوبیت فراوان خرید اینترنتی در این ایام را می‌توان شیوع ویروس کرونا دانست که افراد را به سوی خریدهای غیرحضوری سوق داده است. محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی جزو اقلام بسیار پرطرفدار در میان خانم‌ها هستند که در سال‌های اخیر بستر لازم برای فروش اینترنتی آن‌ها فراهم شده است. در این مطلب قصد داریم تا به نکاتی مهم در خصوص خرید اینترنتی این محصولات اشاره کنیم و شما را با فروشگاه عطری، آرایشی و بهداشتی سفیر آشنا کنیم؛ بنابراین اگر شما هم به دنبال خریدی مطمئن هستید، با سفیر همراه باشید.

نکات مهم برای خرید آنلاین عطر، لوازم آرایش و محصولات بهداشتی

خرید اینترنتی محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی از سایتی معتبر همانند فروشگاه اینترنتی سفیر (www.safirstores.com) تجربه‌ای بسیار شیرین است که قطعا بسیاری از خانم‌ها و آقایان طعم آن را چشیده‌اند.

اما برای آنکه همواره تجربه خوبی از خرید اینترنتی این محصولات داشته باشید، توصیه ما به شما این است که به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه کنید:

نکته اول: اصالت فروشگاه اینترنتی

پیش از اقدام به خرید از یک فروشگاه اینترنتی، اولین توصیه ما به شما این است که از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. با توجه به آنکه محصولات آرایشی و بهداشتی مستقیما با پوست در تماس هستند، بنابراین خرید اینترنتی از یک فروشگاه اینترنتی غیر معتبر می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد و سلامت شما را به خطر بیندازد.

نکته دوم: نماد اعتماد الکترونیکی

یكی از فاکتورهای مهم برای خرید اینترنتی، اطمینان از قانونی بودن فعالیت‌های سایت است. داشتن نماد اعتماد به معنای آن است که سایت مورد نظر حقوق مصرف‌کنندگان را به رسمیت می‌شناسند و باید به تعهدات خود در قبال آن‌ها پایبند باشد.

این نماد پس از احراز هویت دارنده سایت و مشخص شدن نوع و محل فعالیت، از سوی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وی تعلق می‌گیرد. از این‌رو در هنگام خرید اینترنتی حتما به نماد اعتماد الکترونیکی سایت و تاریخ اعتبار آن توجه کنید.

نکته سوم: معتبر بودن درگاه بانکی

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید از یک فروشگاه اینترنتی، داشتن درگاه بانکی معتبر است. درگاه‌های بانکی معتبر تنها به سایت‌هایی خدمات ارائه می‌کنند که دارای مجوزهای لازم برای فعالیت هستند. جهت اطمینان از معتبر بودن درگاه فروشگاه اینترنتی، حتما به آدرس درگاه و وجود عبارت https:// در آن دقت کنید. از این‌رو در هنگام ثبت سفارش و پرداخت مبلغ آن، حتما توجه داشته باشید که سایت مورد نظرتان دارای درگاه بانکی معتبر باشد.

نکته چهارم: خرید از سایت‌های تخصصی

با توجه به تخصصی بودن حوزه عطر، لوازم آرایش و محصولات بهداشتی، درصورتی‌که قصد خرید چنین محصولاتی را دارید، برای اطمینان از کیفیت و اصالت کالاها، بهتر است سفارش خود را از فروشگاه‌هایی انجام دهید که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند. از سوی دیگر تنوع کالاها در سایت‌هایی که صرفا در حوزه عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند، نسبت به سایت‌هایی که انواع کالاها را به فروش می‌رسانند بیشتر است.

نکته پنجم: خرید از سایت‌های باسابقه

یکی از مواردی که می‌تواند اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالاها را تضمین کند، خرید از سایت‌هایی است که سال‌ها در این حوزه فعالیت تخصصی داشته‌اند. قطعا همه شما خرید از سایتی همانند سفیر با سابقه فراوان در حوزه عرضه برندهای معتبر عطری، آرایشی و بهداشتی و دارای شعب فروشگاهی فعال در سراسر کشور را به خرید از سایتی با سابقه اندک در این زمینه ترجیح می‌دهید.

نکته ششم: ضمانت بازگشت کالا

پیش از اقدام به خرید از یک فروشگاه اینترنتی، حتما قوانین سایت را مطالعه کنید. بر این اساس توصیه ما به شما این است که حتما از سایتی خرید کنید که دارای ضمانت بازگشت کالا باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید به‌راحتی کالای خود را عودت دهید و مبلغ سفارش به شما بازگردانده شود.

نکته هفتم: ارسال رایگان یا ارسال به سراسر کشور

یک فروشگاه اینترنتی هرچه دارای اعتبار و سابقه بیشتری باشد، معمولا به مشتریان خود نیز خدمات بیشتر و بهتری ارائه می‌کند؛ بنابراین سعی کنید که خرید اینترنتی خود را از سایتی انجام دهید که از قابلیت‌هایی همانند ارسال به سراسر کشور برخوردار باشد. علاوه بر آن فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ، نه‌تنها سفارش مشتریان را با کمترین هزینه برای آن‌ها ارسال می‌کنند، بلکه امکان استفاده از سرویس ارسال رایگان را با کمترین مبلغ سفارش برای آن‌ها فراهم می‌کنند. این در حالی است که فروشگاه‌هایی که اعتبار و سابقه کمتری دارند، هزینه‌های مربوط به ارسال را به مشتریان تحمیل می‌کنند.

نکته هشتم: امکان مشاوره تخصصی

مشاوره تخصصی رایگان عطری، آرایشی و پوستی، خدمت ویژه‌ای است که تنها توسط وب سایت‌های تخصصی فعال در این حوزه ارائه می‌شود؛ بنابراین علاوه بر توضیحات موجود در وب‌سایت یک فروشگاه اینترنتی، مشاوره‌های تخصصی که توسط مشاوران مجرب و دوره‌دیده ارائه می‌شوند نیز بسیار مفید هستند و می‌توانند تجربه بهتری را برای مشتریان رقم بزنند.

محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی خود را از کجا بخریم؟

پس از بررسی این نکات مهم و مطابقت دادن آن‌ها با شرایط سایت‌هایی که در زمینه فروش و عرضه عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند، یک سایت بیش از بقیه خودنمایی می‌کند و آن فروشگاه اینترنتی سفیر است.

سایت سفیر که فروش اینترنتی محصولات را بر عهده دارد، با هدف تسهیل فرایند خرید برای کلیه مشتریان در سراسر کشور، تأسیس شده است.

با خرید از فروشگاه اینترنتی سفیر نه‌تنها مشتریان می‌توانند از اصالت، کیفیت و سلامت کالاها اطمینان حاصل نمایند، بلکه با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امکان دسترسی آسان به تمامی برند ها، امکان مقایسه محصولات، دریافت مشاوره‌های تخصصی آنلاین و تلفنی و همچنین امکان تعیین روز و زمان ارسال محصولات می‌توانند از تخفیف‌ها و پیشنهاد‌ها ویژه سایت سفیر نیز بهره‌مند شوند.

مشتریان همچنین با ثبت اولین سفارش خود از سایت فروشگاه اینترنتی سفیر به عضویت باشگاه مشتریان سفیر درمی‌آیند و با هر سفارش، درصدی از خرید به‌عنوان اعتبار در حساب آن‌ها ذخیره می‌شود.

فروشگاه اینترنتی سفیر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از کلیه مجوزهای قانونی لازم برای فعالیت در این حوزه برخوردار است. برخی از خدماتی که در وب‌سایت سفیر به مشتریان ارائه می‌شود عبارت‌اند از: ضمانت اصالت کالا، ضمانت تعویض کالا و ارسال رایگان تمامی سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان به کلیه نقاط کشور.

با تمامی این اوصاف به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما لذت خرید اینترنتی از مجموعه عطری، آرایشی و بهداشتی سفیر را تجربه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با خدمات اینترنتی فروشگاه عطری و آرایشی سفیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..