تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hide.io 32.1.5 – بازی ساده، اعتیاداور و محبوب قایم موشک اندروید + مود

Hide.io v32.1.5 + Mod – بازی آرکید جالب قایم باشک اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت)
تست شده با اجرای آفلاین

Hide.io بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازیسازی iGene برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود گردیده است و جدیدترین آپدیت اش به همراه مود به درخواست شما برای دانلود عرضه شده است! درست همانند بازی قایم موشک، در بازی Hide.io میتوانید هم چشم بگذارید تا بقیه قایم بشوند و بعد دنبالشان بگردید، هم مثل بقیه قایم بشوید! طوری قایم بشوید که هیچ کس نتواند شما را پیدا کند و همه فکر کنند شما بخشی از محیط هستید! اگر بتوانید 3 دقیقه قایم بمانید و کسی پیدایتان نکند برنده خواهید بود! اگر خودتان چشم میگذارید باید همه را پیدا کنید تا بازی را ببرید ؛ جالب است نه؟! امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین در Hide.io برای شما فراهم گردیده است به طوری که در حالت افلاین می توانید به بازی کردن مشغول شوید و یا اینکه در حالت انلاین با کاربران سراسر جهان به رقابت بپردازید! امکان قرار گرفتن در صدر جدول امتیازات نیز وجود دارد و برای قرار گرفتن در این مکان باید علاوه بر سریع بودن، حواستان را جمع کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای متفاوت و خاص اندرویدی هستید بدون شک Hide.io با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب می کند!

Hide.io

بازی Hide.io هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در فارسروید، جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند .

تغییرات نسخه 32.1.5 رفع مشکلات بازی

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hide.io 32.1.5 – بازی ساده، اعتیاداور و محبوب قایم موشک اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..