تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Kena Bridge of Spirits برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

4.5 / 5 ( 23 امتیاز )

بازی Kena: Bridge of Spirits یک ماجراجویی اکشن و داستان محور است که ترکیبی از مبارزات سریع همراه با اکتشاف در جهانی زیبا را برای‌تان به‌همراه آورده است. در این بازی کنترل شخصیت کنا (Kena) را برعهده می‌گیرید و جمعی از شخصیت‌های روحانی جذاب به‌نام روت (Rot) را هم در بازی می‌بینیم که در کنار شما حضور داشته و باید آن‌ها را پرورش دهید. با این کار، توانایی‌های شما افزایش پیدا کرده و روش‌های جدیدی هم برای تعامل با محیط پیرامون خود خواهید داشت. همان‌طور که گفتیم، داستان شخصیتی به نام کنا را در بازی می‌بینیم که یک راهنمای ارواح جوان بوده و در جستجوی کوه مقدسی است که در یک دهکده متروکه قرار دارد.

Kena Bridge of Spirits PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Kena-Bridge-of-Spirits

او تلاش می‌کند تا اسرار این جامعه فراموش شده را در جنگی سرپوشیده دنبال کرده و ارواح سرگردانی که در آن‌جا گرفتار هستند را آزاد کند. او بالاخره به هدف دست یافته و باید روت را پیدا کند. ارواح می‌توانند ترس و وحم را در این جنگل سرپوشیده برای شما به‌همراه داشته باشند و با تجزیه عناصر مرده و پوسیده شده، سعی می‌کنند که تعادل را در جنگل حفظ کنند. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به امکان تیم‌سازی اشاره کنیم که با پیدا کردن روت فراهم شده است و می‌توانید توانایی‌های قدرتمندی همراه با امکان تغییر در محیط بازی را داشته باشید.

روستایی فراموش شده را در بازی می‌بینیم که به نفرین عجیب و غریبی گرفتار شده است و شما تنها با قدرت روحانی خود، می‌توانید برای بازگرداندن این جهان به تعادل خودش استفاده کنید. این سرزمین که هم‌اکنون دهکده متروکه‌ای از آن باقی مانده است، روزگاری دارای شکوه فراوانی بوده و محل زندگی افراد مختلفی بوده است. مبارزات سریعی را در بازی Kena: Bridge of Spirits می‌بینیم و قرار است که به سراغ نجات ارواح زندانی شده بروید. آن‌ها قدرت همیشگی خود را از دست داده‌اند و به کمک شما نیاز دارند و تا بتوانید نجات‌شان داده و با آموزش دوباره، آن‌ها را به محافظت از جنگل بگمارید. هر مرحله می‌تواند چالش تازه‌ای برای شما داشته باشد و داستان وارد مرحله جذابی می‌شود. بازی نمرات و نقدهای بسیار خوبی را دریافت کرده است و می‌توانیم انتظار تجربه‌ای شیرین در ماه سپتامبر را داشته باشیم.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Kena-Bridge-of-Spirits تصاویر-بازی-Kena-Bridge-of-Spirits تصاویر-بازی-Kena-Bridge-of-Spirits تصاویر-بازی-Kena-Bridge-of-Spirits تصاویر-بازی-Kena-Bridge-of-Spirits

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Kena Bridge of Spirits-CODEX فشرده سازی شده است. کرک CODEX به پوشه NoDVD در محل نصب بازی منتقل شده است. از امولاتور Nemertingas برای کرک بازی استفاده شده است تا ۲عدد بسته الحاقی (Deluxe Edition و Pre-Order DLC) از بازی را فعال کند. آلبوم موسیقی متن بازی با کیفیت MP3 در این نسخه لحاظ شده است که در نسخه CODEX از قلم افتاده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۱۹٫۲گیگابایت به ۱۳٫۵گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۳ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۰٫۲گیگابایت است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

A story-driven, action adventure combining exploration with fast-paced combat. As Kena, players find and grow a team of charming spirit companions called the Rot, enhancing their abilities and creating new ways to manipulate the environment.

Kena, a young Spirit Guide, travels to an abandoned village in search of the sacred mountain shrine. She struggles to uncover the secrets of this forgotten community hidden in an overgrown forest where wandering spirits are trapped.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7/8.1/10

Processor: AMD FX-6100/Intel i3-3220 or Equivalent

Memory: 12 GB RAM

Storage: 25 GB

Direct X: Version 11

Graphics: AMD Radeon R7 360 2GB/NVIDIA GeForce GTX 650 Ti 2GB or Equivalent

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit Windows 7/8.1/10

Processor: AMD Ryzen 5 2600X/Intel i7-6700K or Equivalent

Memory: 16 GB RAM

Storage: 25 GB

Direct X: Version 12

Graphics: AMD Radeon RX Vega 56 8GB/ Nvidia GeForce GTX 1070 8GB or Equivalent

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Kena Bridge of Spirits برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..