تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با وجود اظهارات مدد&#16

ممدي این صحبت‌ها را نه به دلیل قطع همکاری با جلالی بلکه به این دلیل عنوان کرد که در آینده مبلغ کمتری را به نسبت آن چیزی که در گذشته با باشگاه سایپا برای پرداخت رضایتنامه جلالی توافق کرده بود، بپردازد؛ چراکه برای استقلالی‌ها بسیار مهم بود که جلالی این تیم را در دیدار مقابل الهلال از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند اما درنهایت به دلیل مصدومیت کهنه جلالی از ناحیه عضلات زیرشکم این امر محقق نشد تا تقریبا دست مجیدی برای جناح چپ تیمش در دیدار حساس و حیثیتی مقابله الهلال خالی بماند.

با همه این تفاسیر اما بعد از اظهارات مددی همان‌طور که گفتیم برخی شائبه‌ها ایجاد شد مبنی‌بر اینکه به خاطر مصدومیت به وجود آمده، جلالی استقلالی نخواهد شد. این درحالی است که طی روزهای گذشته و با بازگشت مجیدی به تهران و آغاز رسمی تمرینات این تیم برای آماده‌سازی حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، سرمربی آبی‌پوشان اعلام نیاز خود را برای ماندن جلالی در جمع استقلالی‌ها اعلام کرده و این درحالی است که این بازیکن که حدود ۲ ماه را باید به خاطر برطرف شدن آسیب‌دیدگی‌اش از میادین دور باشد. به هر ترتیب ممکن آبی‌پوش خواهد ماند و مشکل دیگری او را تهدید نخواهد کرد.

این بازیکن در جمع دوستانش اعلام کرده برای تداوم همکاری با استقلال مانعی وجود نداشته و بعد از دوران مصدومیت، باقدرت در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد. در این مدت مجیدی به احتمال زیاد از جعفر سلمانی که او را به‌عنوان یک وینگر در خدمت گرفته در جناح چپ استفاده خواهد کرد ضمن اینکه بازیکنانی مانند متین کریم‌زاده و بابک مرادی نیز این توانایی را دارند تا در این جناح در استقلال به میدان بروند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با وجود اظهارات مدد&#16»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..