تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره محبوب پرسپولیس در آستانه بازگشت

کمال کامیابی نیا هافبک ملی پوش پرسپولیس درحالی با تیم ملی ایران برای حضور در دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راهی منامه بحرین شد که به دلیل مصدومیت از همراهی این تیم در این مسابقات باز ماند.

مصدومیت کامیابی نیا تا جایی پیش رفت که وی بازی های پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ بیستم و حتی بازی این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در برابر استقلال تاجیسکتان را از دست داد تا وی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین غایبین سرخ‌پوشان در این بازی باشد.

در آستانه بازی حساس پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان، حالا بعد از گذشت نزدیک به ۳ ماه کمال کامیابی نیا در تمرینات گروهی روز گذشته شاگردان گل محمدی که بعد از ۵ روز تعطیلی و بازگشت از تاجیکستان برگزار شد حضور داشت تا احتمال حضور او در بازی برابر الهلال قوت بگیرد.

با توجه به جدایی احمد نوراللهی و کمبود بازیکن در خط میانی، خبر بازگشت کامیابی نیا به تمرینات پرسپولیس می‌تواند خبر خوشی برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره محبوب پرسپولیس در آستانه بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..