تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Period Tracker Flo, Ovulation Calendar & Pregnancy Premium 7.0.1 – برنام

[Period Tracker Flo, Ovulation Calendar & Pregnancy v7.0.1 [Premium – اپلیکیشن ردیاب هوشمند و ساده دوره قاعدگی اندروید
نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 49.99 دلار برای اولین بار در ایران

قاعدگی یا پریود شدن به جاری شدن خون از رحم بانوان گفته می شود که برای هر جنس مونثی در طول ماه اتفاق می افتد. این دوره برای بانوان بسیار حساس است و باید توجه ویژه ای به فعالیت های خود داشته باشند. پیگیری این دوره برای خانم ها بسیار مهم است زیرا به هم خوردن نظم آن می تواند نشان دهنده یک مشکل داخلی و یا باردار شدن باشد. Period Tracker Flo, Ovulation Calendar & Pregnancy Premium عنوان یک اپلیکیشن ردیاب هوشمند و ساده دوره قاعدگی مخصوص اندروید می باشد که توسط Flo Health, Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به بانوان اجازه می دهد تا نظارتی دقیق بر روی این دوره داشته و بتوانند زمان دقیق قاعدگی بعدی خود را شناسایی نمایند. ماشین حساب بارداری موجود در این استارت اپ کمک خواهد کرد تا به طور دقیق زمان حاملگی را مشخص کرده و از یک شمارش معکوس جالب توجه تا زمان تولد نوزاد برخوردار شوید. علاوه بر این یک ردیاب علائم PMS یا سندروم پیش از قاعدگی در اختیار شما عزیزان قرار دارد که در نوع خود بسیار کاربردی است. چرخه های قاعدگی خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا تاخیر سریعا مطلع شوید. ثبت نتایج تست حاملگی کمک می کند تا در صورت بروز بارداری غیر منتظره بتوانید زمان دقیق اش را تخمین بزنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Period Tracker Flo, Ovulation Calendar & Pregnancy اندروید :

ثبت روز های قاعدگی و پیگیری منظم آن ها ردیاب PMS برای ثبت به وجود آمدن تداخل در اخلاق و یا وضعیت جسمانی امکان وارد نمودن اطلاعات میزان شدت هر دوره پیش بینی دوره های بعدی به وسیله یک تقویم هوشمند ثبت نتایج تست حاملگی در برنامه محاسبه گر دوره بارداری و هفته های آن مشاهده شمارش معکوس تا زمان متولد شدن نوزادتان دریافت مقالاتی جالب توجه در ارتباط با بارداری ثبت یادآور های مختلف برای داشتن یک برنامه و دوره منظم مشاهده اطلاعات مورد نیاز خود در قالب نمودار هایی گرافیکی محافظت از اطلاعات خصوصی خود به وسیله رمز عبور

اپلیکیشن Period Tracker Flo, Ovulation Calendar & Pregnancy با مجموعه امکانات و قابلیت هایی خاص برای بانوان توانسته است با پرداخت درون شبکه 49.99 دلاری اش امتیاز 4.8 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وب سایت بزرگ فارسروید دریافت کنید. در نسخه ما همه قابلیت های برنامه در دسترس اند.

Period Tracker Flo, Ovulation Calendar & Pregnancy Premium

تغییرات نسخه 7.0.1 Dear Flo Community, This is a technical update that helps us improve our app and make performance even better. Thank you for updating!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Period Tracker Flo, Ovulation Calendar & Pregnancy Premium 7.0.1 – برنام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..