تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروگاه حرارتی سنندج بیش از ۳۰ درصد گاز طبیعی کردستان را مصرف می کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: نیروگاه حرارتی تولید برق سنندج ۳۰ تا ۳۵ درصد از گازطبیعی استان را مصرف می‌کند که حجم این میزان مصرف روزانه ۳.۵ تا ۴ میلیون متر مکعب است.

او تاکید کرد: اولویت تامین سوخت در پاییز و زمستان امسال با مشترکان خانگی است و از مشترکان خواست تا ضمن صرفه جویی و مدیریت مصرف از اصلاح و بهینه سازی سیستم‌های حرارتی در اماکن دولتی و بخش خانگی و خصوصی غافل نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان  در ادامه از تشکیل یک اکیپ عملیاتی با عنوان "تیم کاهش انرژی" جهت رصد میزان مصرف و بازدید از سیستم‌های حرارتی و گرمایشی ادارات خبر داد  و افزود: این اکیپ همزمان با آغاز پیک مصرف در فصل سرما فعالیت خود را شروع می‌کند و اماکن دولتی و اداراتی که بیش از حد مجاز مصرف گاز طبیعی داشته باشند توسط این تیم اخطار جدی دریافت می‌کنند و در صورت استمرار گاز آن‌ها قطع می‌شود.

فعله گری بیان کرد: درخواست ما از بخش خانگی و دولتی این است که با رعایت کردن دستورالعمل‌های استفاده از انرژی و رسیدگی به سیستم‌های حرارتی و گرمایشی این شرکت را همچون سنوات گذشته یاری فرمایند تا هیچ مشترکی از این نعمت الهی در پیک سرما محروم نماند.

روزانه  ۹۴۶ مگاوات برق در نیروگاه حرارتی سیکل ترکیبی سنندج تولید می‌شود که این حجم معادل تقریبی دو برابر میزان تقاضا در استان است.

نیروگاه حرارتی تولید برق سنندج در هفت کیلومتری سنندج واقع شده  نیروگاه سیکل ترکیبی است که با ظرفیت هزار مگاواتی دارای چهار واحد گازی و دو واحد بخار در هفت کیلومتری این شهر واقع شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروگاه حرارتی سنندج بیش از ۳۰ درصد گاز طبیعی کردستان را مصرف می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..