تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید وزیر ورزش به نصب سیستم VAR در ورزشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل گهر بعد از دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش توضیح داد: «در عرصه تیمداری در لیگ برتر فوتبال در مجموع نتایج خوبی برای ما به ارمغان آمد و چه بسا اگر مشکلات محرز داوری که ناشی از عدم بهره گیری از VAR بود، وجود نداشت، قطعا جایگاه بسیار بهتری را می توانستیم بدست آوریم اما در همین زمینه اعلام آمادگی کردیم که مجموعه ورزشی شهید سلیمانی را برای نصب VAR در نظر بگیریم و برای این مهم آماده همکاری با فدراسیون فوتبال هستیم. خوشبختانه سید حمید سجادی هم این موضوع را مورد حمایت و تاکید قرار داد که سیستم VAR هر چه سریعتر با همکاری باشگاه ها و فدراسیون فوتبال محقق شود.»

252 252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید وزیر ورزش به نصب سیستم VAR در ورزشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..