تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهاره رهنما و حاجی همسرش در حال قلیان کشیدن + فیلم

 بهاره رهنما بازیگر زن مشهور و جنجالی است. بهاره رهنما می گوید دوست دارد همیشه نقش های جوان داشته باشد و آنچه از او باقی می ماند ( تصویر ثبت شده در فیلم ها و سریال ها برای آیندگان) جوانی بهاره رهنما باشد. شاید این حرف بهاره رهنما فقط کلاس گذاشتن نباشد ! چون بهاره رهنما به تازگی در حال کار روی فیلم جدیدش برای کارگردانی است و احتمالا دیگر نخواهد مثل سابق به عنوان بازیگر فعالیت کند تا همان شود که می گوید : مردم چهره جوان او را در ذهن داشته باشند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما چگونه با همسرش آشنا شد ؟

همسری که با هواپیمای شخصی برای فاتحه خوانی مزار مادرش رفته است ! امیرخسرو عباسی یک فعال اقتصادی است که به واسطه کارش با بهاره رهنما ارتباط داشت (بهاره رهنما مدل تبلیغاتی شرکتش شده بود) و بعد از مدتی که آنها به شناخت از هم رسیدن اقدام به ازدواج کردند. ازدواج بسیار جنجالی که تا الان حاشیه های آن به همراه بهاره رهنما است.

بهاره رهنما

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع : برخط نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهاره رهنما و حاجی همسرش در حال قلیان کشیدن + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..