تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Timberborn v20210917 برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

بازی Timberborn شما را در نقش یکی از دو جناحین بیور قرار می‌دهد. بشر کره خاکی را به یک زمین بایر و خشک تبدیل کرده و خودش هم از بین رفته است. برخی از گونه‌های سازگار و تکامل یافته با چنین وضعیتی باقی مانده‌اند. حال شما باید یکی از دو جناحین را انتخاب کرده و مستعمره خود را این کره خاکی حفظ کنید. Folktail ها دوستدار طبیعت هستند و Iron Teeth هم به دنبال راه‌اندازی صنعت در این زمین‌های بایر خواهند بود. هرکدام اهداف خاصی دارند که دقیقا در مقابل هم قرار می‌گیرند. بنابراین، یقینا شاهد درگیری‌های زیادی بین آن‌ها خواهیم بود. هر جناح، دارای سبک زندگی، ساختمان‌ها و ویژگی‌های گیم‌پلی متفاوتی است و در همان ابتدا باید انتخاب خود را انجام دهید.

Timberborn v20210917 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Timberborn

فصول مرطوب و خشکی را در بازی خواهیم دید. محل سکونت شما، مدام با خشکسالی‌های مختلف روبرو خواهد شد. باید با ذخیره مواد غذایی پیش رفته و مزارع و جنگل‌ها را زنده نگه دارید. حتی با خشک شدن رودخانه‌ها، شما باید امکان زراعت را در بازی برقرار کرده و به منابع طبیعی آب دست پیدا کنید. آبیاری مصنوعی در این زمان، می‌تواند به شما کمک کند. اما پیش از آن، باید رودخانه را کنترل کرده و اجازه هدر رفت آب را در خیلی از مواقع ندهید. هرکدام از قومی که در زمین زندگی می‌کنند، دارای هزاران سال تجربه در مهندسی آب هستند و می‌توانند سدها و دریچه‌های سیلاب احداث کرده و همه چیز را مدیریت کنند.

می‌توانید چوب را به ماشین آلات پیچیده تبدیل کرده و از آن‌ها برای ساخت سازه‌های مختلف استفاده کنید. چوب منبع اصلی شما در بازی Timberborn است و باید آن را مدیریت کنید. به معماری خاص گروه خود توجه کرده و یک شهرک عالی برای شهروندان خود ایجاد کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Timberborn تصاویر-بازی-Timberborn تصاویر-بازی-Timberborn تصاویر-بازی-Timberborn تصاویر-بازی-Timberborn تصاویر-بازی-Timberborn info

Humans are long gone. Will your lumberpunk beavers do any better? A city-building game featuring ingenious animals, vertical architecture, river control, and deadly droughts. Contains high amounts of wood.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7 or newer

Processor: 2-core 1.7 GHz or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660, Radeon RX 460 or similar

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7 or newer

Processor: 4-core 2.9 GHz or better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce RTX 2070, Radeon RX 5700 or similar

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 19م سپتامبر 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

—————–

دانلود بازی Timberborn v20210917-GOG با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Timberborn v20210917 برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..