تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این سیستم نیاز به دی &#

سلامت نیوز:رئیس خانه پرستار استان آذربایجان غربی دوباره به خستگی روحی و جسمی مدافعین سلامت اشاره و بیان کرد همکاران گروه های پرستاری حداقل سه برابر بیشتر از ظرفیت خودشان کار میکنند.

مسعود مجرد در گفتگو با سلامت نیوز اظهار داشت : متاسفانه با توجه به آمارهای مبتلایان کرونایی و فوت شده اعلامی یک ماه اخیر وضعیت استان آذربایجان غربی همچنان در حالت قرمز قرار دارد و تقریبا ظرفیت تمامی بیمارستان های دولتی سطح استان تکمیل میباشد کمبود اکسیژن و کمبود نیروی انسانی از عمده ترین مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان به شمار می رود .

رئیس خانه پرستار استان آذربایجان غربی دوباره به خستگی روحی و جسمی مدافعین سلامت اشاره و بیان کرد همکاران گروه های پرستاری حداقل سه برابر بیشتر از ظرفیت خودشان کار میکنند و در تماس با همکاران به وضوح خستگی را در چهره هایشان میتوان دید .

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری ارومیه _ سلماس نسبت به عدم پرداخت به موقع حق و حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی نیز انتقاد داشت و اظهار کرد همکاران هیچ امیدی به اصلاح روند ندارند و با توجه به وضعیت کرونایی استان و فوت تعداد کثیری از هموطنان عزیز و عبور از مرز شش هزار نفر فوتی استان سیستم سلامت استان انگار بر روی تخت اتاق cpr قرار دارد و برای اینکه این سیستم احیا شود به صورت اورژانسی باید از دستگاه دی سی شوک استفاده کرد .

مجرد در پایان اظهار امیدواری کرد که هر چه سریعتر بوق رسیدن قطار تغییرات دانشگاه های علوم پزشکی در ایستگاه این استان نواخته شود تا روحی تازه در کالبد خسته سیستم سلامت دمیده شود و شاهد روند کاهشی آمارهای اعلام شده روزانه باشیم .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این سیستم نیاز به دی &#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..