تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،صلاح فتحی سرپرست معاونت مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت بیش از ۸۵ درصدی چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج گفت: اتمام این پروژه مهم به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار بدون احتساب اعتبار ساخت تونل‌ها نیاز دارد.

 فتحی افزود: طرح احداث چهارخطه گردنه صلوات آباد در سه قطعه تعریف شده است که قطعه اول آن به طول ۹.۲ کیلومتر، قطعه دوم آن به طول ۵.۴ کیلومتر و قطعه سوم آن نیز ۶.۲ کیلومتر و در مجموع ۲۱ کیلومتر طول طول دارد.

او گفت: ۱۲ کیلومتر از پروژه به بهره برداری رسیده و هم اکنون زیربار ترافیک می باشد و ۴ کیلومتر دیگر نیز به زودی آسفالت می‌شود.

سرپرست معاونت مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی کردستان افزود: ۵ کیلومتر از مسیر باقیمانده است و امیدواریم با تأمین منابع اعتباری لازم بتوانیم در حداقل زمان ممکن پروژه را به بهره برداری برسانیم.

فتحی گفت: برای اجرای این حجم از عملیات ۷۳میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام وبهره برداری از چهارخطه گردنه صلوات آباد ۴۰میلیارد تومان (بدون احتساب تونل‌های چهارگانه) اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..