تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Advanced Download Manager Pro v12.5.4

اگر به دنبال یک دانلود منیجر حرفه ای و پرسرعت هستید بدون شک Advanced Download Manager Pro  بهترین انتخاب خواهد بود . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود فایل ها را با بالاترین سرعت ممکن از اینترنت دانلود نمایید  . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ویدجت این برنامه را بر روی صفحه نمایش قرار داده و به صورت مستقیم به فایل های دانلودی دسترسی داشته باشید . این نرم افزار مدیریت دانلود با تقسیم کردن یک فایل تا 9 بخش مختلف و دانلود کردن هر کدام به صورت جداگانه و در نهایت چسباندن آنها به هم باعث می شود تا افزایش سرعتی شگرف را هنگام دانلود فایلهای مورد نظر خود شاهد باشید . یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار مونیتور کردن کلیپ بورد در مرورگرهای وب می باشد که این کار باعث می گردد تا تنها با کلیک کردن بر روی فایلهایی که دارای فرمت هایی خاص هستند ( به طور مثال mp3 یا zip ) نرم افزار به صورت خودکار آنها را تشخیص داده و در صورت تایید شما اقدام به دانلود آنها می نماید . همچنین شما خواهید توانست آیکان برنامه هایی که در حال دانلود هستند را نیز در پنل نوتیفیکیشن ها مشاهده کنید . از جمله سایر قابلیت های این اپ می توان به ذخیره کردن فایلهای با فرمت های مختلف در پوشه های جداگانه ، نمایش ویجت بر روی هوم اسکرین ، آگاهی دادن از پایان فرایند دانلود با ویبره و یا صدا ، ذخیره کردن لیست دانلود های انجام شده و همچنین تنظیمات بر روی sdcard و نیز امکان ادامه دادن دانلود های قطع شده به صورت اتفاقی و یا متوقف شده اشاره نمود .

تغییرات نسخه 12.4.2 :

رفع مشکلات نسخه های پیشین

بروز رسانی منوی بالایی

آیکون های سفید نوار ناتفیکیشن ها در اندروید کیت کت و لالی باپ

امکان استفاده از حالت افقی برای تبلت ها

اضافه شدن دسته بندی در سمت چپ نمایشگر به منظور مدیریت بهتر دانلودها

افزوده شدن گزینه صوتی و لرزشی

پشتیبانی مرورگر نرم افزار از افزونه pop-up blocker

رفع مشکل دکمه ها در اندروید 7

رفع مشکل اجرای زمان بندی برای دانلود در اندروید 6 و بالاتر

بروزرسانی طراحی رابط کاربری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Advanced Download Manager Pro v12.5.4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..