تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی طارمی همچنان شاکی از ظلم بزرگ داور اروپایی ؛ ستاره پورتو بی خیال نمی شود

مهدی طارمی

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال پورتو مقابل موریرنسه به برتری ۵ بر صفر رسید و مهدی طارمی یک نمایش درخشان از خود به ثبت رسانید. ستاره ملی پوش کشورمان در این بازی ۹۰ دقیقه در ترکیب پورتو حضور داشت و توانست ۲ گل به ثمر رساند.

به گزارش روزنو، او پس از پایان مسابقه در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: این بازی هم برای من خوب بود و هم پورتو، چون ما ۳ امتیاز بازی را گرفتیم. من به این گل‌ها نیاز داشتم و امیدوارم بتوانم بیشتر از این‌ها گل بزنم.

مهدی طارمی در خصوص گل مردود شده اش در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید ادامه داد: در خصوص گل بگویم که اگر گل نبود پس پنالتی بود، چون به نظرم خطا واضح بود.

البته این مسائل برای گذشته است و من نمی‌خواهم در خصوص اتفاقات گذشته صحبت کنم. نگاهم رو به جلو است و تمام تمرکزم همیشه برای مسابقات آینده است. این برد به ما اعتماد به نفس خوبی داد و ما می‌خواهیم در بازی بعدی نمایش بهتری از خودمان به اجرا گذاریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی طارمی همچنان شاکی از ظلم بزرگ داور اروپایی ؛ ستاره پورتو بی خیال نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..