تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز واکسیناسیون ۱۸ ساله ها در روستاهای اصفهان/شهرستان قرمز نداریم

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد استانی کرونا اظهار کرد: طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی تهران و اصفهان، از ۲۸ شهرستان استان اصفهان، ۲۶ شهرستان در محدوده نارنجی کرونا قرار دارند و دو شهرستان هم به رنگ زرد رسیدند.

وی افزود: هیچ شهرستانی در استان اصفهان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: مقرر شد جمعیت بالای ۱۸ سال در تمام روستاهای استان اصفهان و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هم که با محدودیت های درمانی مواجه هستند تا دوم مهرماه و بدون محدودیت سنی نسبت به کرونا واکسینه شوند.

لغو طرح ممنوعیت تردد شبانه در شهر اصفهان

وی به لغو طرح ممنوعیت تردد شبانه در شهر اصفهان هم اشاره کرد و توضیح داد: این طرح تا ۱۵ مهرماه در شهر اصفهان و ۱۰ شهرستان کاشان، آران وبیدگل، شاهین شهر، فلاورجان، گلپایگان، شهرضا، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، خمینی شهر و شهرهای فولادشهر و بهارستان لغو و اجرا نخواهد شد. 

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز واکسیناسیون ۱۸ ساله ها در روستاهای اصفهان/شهرستان قرمز نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..