تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیران استقلال به همه پول دادند جز یک بازیکن

عارف غلامی در دیدار استقلال و پرسپولیس دچار مصدومیت و مدتی بعد برای جراحی پای خود راهی کشور قطر شد.

این بازیکن چندی پیش با گلایه از مدیران استقلال مدعی شد قرار بود قبل از عمل جراحی قسمتی از مطالباتش پرداخت شود اما آنها پولی به حساب وی واریز نکردند. بعد از عمل جراحی نیز غلامی در قطر ماند تا به درمان پای مصدوم خود ادامه بدهد و در شرایطی که بازیکنان فصل گذشته استقلال بخشی از مطالبات خود را صبح روز بازی با الهلال دریافت کردند اما باز هم غلامی نادیده گرفته شده است زیرا پولی به حساب وی واریز نشده است.

باشگاه استقلال بعد از وصول پول انتقال قائدی به شباب الاهلی به بازیکنان فصل گذشته این تیم مبالغی را بابات بدهی فصل گذشته پرداخت کرد اما بازیکنی مثل غلامی و بازیکنان جدید هنوز پولی از این باشگاه دریافت نکرده اند.

ظاهرا یا مدیران استقلال این بازیکن تحت قراردادشان را فراموش کرده اند و یا اینکه به دلیل مصدومیت و اینکه وی نمی تواند تا چند ماه برای تیمشان بازی کند از پرداخت مطالبات وی خودداری کرده اند.

252 252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیران استقلال به همه پول دادند جز یک بازیکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..