تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل جسد همسرش را در باغچه دفن کرد

مرد میانسال که پس از قتل همسرش، جسد او را در باغچه خانه دفن کرده بود، 10 روز پس از این جنایت خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش ایران، سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان در این باره گفت: این مرد 48 ساله حدود 10 روز قبل همسر 70 ساله‌اش را به دلیل اختلافات خانوادگی در خانه‌شان واقع در لاهیجان به قتل رسانده بود، اما پس از ۱۰ روز در حالی که به شهرستان زاهدان فرار کرده بود، سرانجام خود را به کلانتری ۱۲ شهرستان زاهدان معرفی کرد و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: قاتل در تحقیقات اولیه عنوان کرد به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و جسد او را در حیاط منزلش دفن کرده است.

وی با اشاره به کشف جسد مقتول گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در حال بررسی جزئیات و زوایای دقیق این پرونده هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل جسد همسرش را در باغچه دفن کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..