تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون اول رییس جمهور درگذشت پدر شهیدان شریفیان را تسلیت گفت

معاون اول رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج عباسعلی شریفیان پدر بزرگوار شهیدان والامقام رسول، مجید و حبیب الله شریفیان، تصریح کرد: بدون تردید این پدر متدین و صبور که با فداکاری تمام، فرزندان عزیز خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و ایران اسلامی تقدیم نمود، برای پدران امروز و آینده این سرزمین الگویی مثال زدنی خواهد بود.

متن کامل پیام دکتر مخبر به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
درگذشت تاسف بار مرحوم حاج عباسعلي شريفيان پدر بزرگوار شهيدان والامقام رسول، مجيد و حبيب الله شريفيان موجب تاثر و تالم گرديد.
بدون ترديد اين پدر متدين و صبور كه با فداكاري تمام، فرزندان عزيز خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و ايران اسلامي تقديم نمود در بارگاه قدس الهي جايگاه والا و مقامي رفيع خواهد داشت و براي پدران امروز و آينده اين سرزمين الگويي مثال زدني خواهد بود.
مصيبت فقدان غم انگيز اين انسان شريف و مومن را به عموم هموطنان به ویژه مردم شهیدپرور و انقلابی استان اصفهان و نیز بستگان و خانواده ارجمند ايشان صميمانه تسليت مي گويم و از خدواند متعال براي آن فقيد سعيد غفران و رضوان واسعه الهي و براي بازماندگان ارجمند صبر جزيل و اجر جميل مسالت دارم.
محمد مخبر
معاون اول ریيس جمهور

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون اول رییس جمهور درگذشت پدر شهیدان شریفیان را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..