تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیرت عجیب شاهرخ استخری روی همسرش + فیلم

شاهرخ استخری بازیگر مشهور ایرانی است. در یک گفتگوی تلویزیونی شاهرخ استخری از زندگی شخصی اش گفت. شاهرخ استخری در حرف هایش به این موضوع اشاره کرد که 8 سال است خانه اقوامی که بالای 8 نفر حضور داشتند نرفته است. دلیل این اقدام شاهرخ استخری این است که دوست ندارد هرکس با موبایل از خانواده او و مادر و خواهرش و حتی همسرش عکس و فیلم تهیه کند. شاهرخ استخری با این کار می خواهد همسرش را در محدودیت قرار ندهد.

همسر شاهرخ استخری و بلاگری در اینستاگرام :

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری حالا دیگر یک بلاگر معروف شده و بیشتر حاشیه های زندگی او از این جهت است که ابتدا شاهرخ استخری هیچ عکسی از او منتشر نمی کرد ولی یکباره در نقش یک بلاگر اینستاگرامی حاضر شد.

همسر شاهرخ استخری از کارگری در خانه گفت

توضیح سپیده بزمی پور درباره کارگری کردنش در کارخانه (در یک مصاحبه شاهرخ استخری گفته بود که او کارگری کرده تا به اینجا رسیده): قول داده بودم بهتون که بیام جریان مصاحبه‌ی شاهرخو تعریف کنم براتون ... همون اصطلاح کف کارخونه و سوالای شما ...  قبل از هر چیزی نظر قلبیمو میخوام بگم ، اعتقادی که باهاش بزرگ شدمو تا امروز برام مورد احترام بوده ... تمام ادمایی که روی این کره‌ی زمین کار میکنن و نون حلال میبرن خونه‌هاشون صد در صد قابل احترامن و اصلااااااا کسی از اون یکی بالاتر نیست ... دنیا به بنا،نجار، گارسون، دکتر،مهندس، معلم، نیروی خدماتی و و و همه‌ی ی ی ی شغلها نیاز داره و همشون به یک اندازه محترمن و وجودشون ضروری برای ادامه‌ی زندگی تک‌تکمون ...

حالا او یک ستاره اینستاگرامی با فالوور یک میلیونی است و درامد بسیار زیادی از تبلیغات صفحه شخصی خود کسب می کند.سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367  در تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور اخیرا فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و سپیده بزمی پور با انتشار عکس های مختلف حواشی زیادی از کشف حجابش برای خود ساخته است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیرت عجیب شاهرخ استخری روی همسرش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..