تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاده روی به همت بانوان بسیجی سرخه ای برگزار شد

به همت پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) سرخه برنامه پیاده روی ویژه بانوان بسیجی در جهت ترویج فرهنگ سلامتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای تقویت سلامت جسمانی بانوان بسیجی برنامه پیاده روی بسیجیان به همت پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در راستای این طرح ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما هدف از برگزاری آن را ترویج فرهنگ سلامتی و نشاط، ایجاد روحیه همدلی و تعامل، گرایش به فعالیت‌های گروهی و ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی در بین افراد جامعه عنوان کرد.

او افزود: در اسلام بر اهمیت پرداختن به ورزش و فعالیت‌های گروهی بسیار تاکید شده است از این رو برای داشتن روحی سالم باید جسمی سلامت داشته باشیم.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: در قالب طرح جوانه های صالحین برنامه های مختلف در جهت گذران اوقات فراغت در رده های مختلف سنی به همت بسیجیان در پایگاه برگزار شده است.

گفتنی است این برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار و با استقبال پرشور بسیجیان روبرو شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاده روی به همت بانوان بسیجی سرخه ای برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..