تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عطایی به برتری قاطع والیبال ایران مقابل کره‌جنوبی

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی شاگردانش برابر کره‌جنوبی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: کره به عنوان تیم دوم گروه مقدماتی به این مرحله صعود کرده بود. بازیکنانم از نظر فنی و کیفیت یک سر و گردن بالاتر از کره بودند و عملکرد این تیم تهدیدی برای ایران به حساب نمی‌آمد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: با آگاهی به این موضوع با تمام قوا در زمین بازی کردیم، آمادگی خود را در جریان بازی حفظ کردیم وعملکرد‌مان را ارتقا دادیم و در نهایت خوشحالم که قاطعانه پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش روز به روز بهتر می‌شوند، تصریح کرد: در روز‌های آینده بازی‌های دشواری داریم. تا کنون عملکرد قابل دفاعی داشتیم و امیدوارم به اهدافمان برسیم تا مردم هم خوشحال شوند.

تیم ملی والیبال ایران فردا (جمعه) ساعت 10:30 در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا به مصاف چین‌تایپه می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عطایی به برتری قاطع والیبال ایران مقابل کره‌جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..