تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد مشخص شد

براساس ماده ۶ اصلاحیه آئین نامه اجرائی موضوع ماده ۳۶ قانون نظام صنفی، انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد با نظارت هیئت اجرایی برگزاری انتخابات با حضور۹۴ نفر از روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مشهد در این انتخابات از مجموع ۹۴ نفر شرکت کننده ، محمود بنانژاد مشهدی با ۷۵ رأی، سید محسن خاوری هاشمی با ۴۸ رأی، مجید شادمهر با ۴۷ رأی، هادی مخملی با ۴۶ رأی، غلامرضا جاجرمی با ۴۲ رأی به عنوان اعضاء منتخب اصلی هیئت رئیسه و عبدا... افشاری صالح با ۳۶ رأی و حسن صادقی با ۲۱ رأی به عنوان اعضاء علی البدل انتخاب شدند.

لازم به ذکر است تعداد اعضای اصلی هیئت رئیسه ۵ نفر و دو نفر علی البدل می باشند، که سه نفر از صنوف توزیعی و دو نفر از صنوف تولیدی به عنوان اعضاء اصلی هیئت رئیسه انتخاب شدند و در افراد علی البدل یک نفر از صنوف تولیدی و یک نفر از صنوف توزیعی انتخاب شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..