تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ و آرایش ستودنی متین ستوده + عکس

متین ستوده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  بوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ است. متین ستوده  به تازگی با علی زندی یکی از بازیگرات تلویزیونی ازدواج کرده است. متین ستوده درگذشت ارشا اقدسی را تسلیت گفت. متین ستوده عکس های جدیدی در فضای مجازی منتشر کرده است که کاربران به این عکس متین ستوده واکنش های مختلفی نشان دادند.

متین ستوده این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت : یه روزی میاد که دوباره از ته دل بخندیم؟؟؟؟!!!!

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال لیسانسه ها در 31 سالگی به شهرت رسید. ایشان قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد. پدرش سید حسین ستوده از کارمندان بازنشسته صدا و سیما و مادرش هم معلم بازنشسته می باشد، یک برادر بزرگتر بنام مانی و یک خواهر بزرگتر بنام مریم دارد. اصالتا اهل خرم آباده و از قوم لر می باشد و می گوید برعکس اسمش ، خیلی شیطون ، شلوغ و حاضر جواب است.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ و آرایش ستودنی متین ستوده + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..