تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه قضایی اردبیل هیچ مماشاتی با سهل انگاری مسئولان ندارد

ساعت: 18:45 منتشر شده در مورخ: 1400/06/25 شناسه خبر: 1768814

سید عبدالله طباطبایی گفت: دستگاه قضایی با هر گونه سهل انگاری که موجب آسیب به مردم شود هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت و با متخلفان و مجرمان مطابق قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، سید عبدالله طباطبایی ظهر امروز درجمع خبرنگاران با اشاره به وقوع تصادف اخیر منجر به فوت پنج نفر از همشهریان در مسیر اردبیل به آستارا به مسئولین متولی هشدار داد و اظهار کرد: با انجام مصاحبه و یا  فرا فکنی از مسئولیت خود شانه خالی نکنند و در انجام وظایف خود جدیت و اهتمام بیش از پیش داشته باشند.

وی افزود: دستگاه قضایی نیز با هر گونه سهل انگاری که موجب آسیب به مردم شود هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت و با متخلفان و مجرمان مطابق قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در همین  راستا و به منظورتحقق حقوق عامه، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان، مسئول پی گیری امورات بوده و نظارت های جدی و قاطعانه در این خصوص را برعهده دارد تا در صورت هرگونه مشاهده و یا دریافت گزارش مبنی  بر تضییع حقوق عامه، اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه قضایی اردبیل هیچ مماشاتی با سهل انگاری مسئولان ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..