تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت دفاع از پایان نامه در دانشگاه خوارزمی تا آخر مهر تمدید شد

۱۸:۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰

۷۸۹۶۱۵۳

۱۸:۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰

۷۸۹۶۱۵۳

دانلود PDF

با تصویب در شورای آموزشی؛

دانلود PDF

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس مصوبات شورای آموزشی دانشگاه خوارزمی مهلت ترم برای دفاع از پایان نامه و رساله تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ تمدید شد همچنین مهلت دفاع از پروپوزال دکتری این دانشگاه هم تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

شورای آموزشی دانشگاه اعلام کرد: مهلت تصویب و ثبت پروپوزال ارشد در ایرانداک و گلستان هم تا پایان مهر ۱۴۰۰ تمدید شده است.

در شورای آموزشی دانشگاه خوارزمی مصوب شد با توجه به شرایط خاص ناشی از کرونا و وقوع دو پیک ناشی از بیماری کوئید ۱۹ در نیمسال دوم سال ۹۹ مدت زمان دفاع از پایان نامه / رساله تا انتهای مهر ماه ۱۴۰۰ تمدید شود.

همچنین مقرر شد دانشجویانی که درخواست دفاع در مهر ماه را دارند حداکثر تا ۲۰ مهر نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند. بدیهی است این تمدید مهلت دفاع از پایان نامه / رساله برای دانشجویانی که است که به دلیل شرایط ناشی از کرونا نتوانسته‌اند تا انتهای شهریور از پایان نامه / رساله خود دفاع کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت دفاع از پایان نامه در دانشگاه خوارزمی تا آخر مهر تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..