تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از بانویی که در کربلا به دست غلام شمر شهید شد تا همسر یکی از شهدای کادر درمان

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه امشب یار هفتاد و سوم ابتدا به سراغ ام وهب یکی دیگر از بانوان مرتبط با واقعه عاشورا رفته ایم.

اُمِّ‌وَهَب بنت عبد، همسر عبدالله بن عمیر کلبی و از شهدای کربلا است. او در واقعه کربلا با همسرش عبدالله بن عمیر کلبی شبانه از کوفه به کربلا رفت و به کاروان امام حسین (ع) پیوست. روز عاشورا هنگامی که همسرش به میدان رفت او نیز می‌خواست راهی میدان شود، ولی امام حسین (ع) به او اجازه نداد و فرمود بر زنان جهاد واجب نیست. او در روز عاشورا هنگامی که خون‌های چهره همسرش را پاک می‌کرد، با ضربه رستم، غلام شمر بن ذی‌الجوشن به شهادت رسید.

در ادامه برنامه امشب یار هفتاد و سوم یک مادر شهید مهمان ما است که پسرش قبل از شهادت سه نشانی به مادرش داده بود.
این مادر شهید گفت: وقتی در سوریه به مقتل پسرم رفتم یاد حضرت علی اکبر افتادم و با دیدن مقتل پسرم به آرزویم رسیدم.

مهمان دیگر این برنامه همسر یکی از افراد کادر درمان کشورمان است که به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همسرم اصلا به فکر مدیریت و پشت میز نشینی نبود و فقط می گفت بیمارانم برای من کافی هستند.

مشروح گفتگو با این دو مهمان و معرفی ام وهب را می توانید در ویدئو زیر ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از بانویی که در کربلا به دست غلام شمر شهید شد تا همسر یکی از شهدای کادر درمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..