تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرونا تمام نشده، شمال بروید ، برمی گردید

کرونا تمام نشده، شمال بروید ، برمی گردید

کرونا تمام نشده، شمال بروید ، برمی گردید

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ترافیک پرحجم در مسیرهای ورودی محورهای کندوان و هراز نشان دهنده موج پایانی سفرهای تابستانی به شمال است. 2 اجتماعی 1400/06/25 افزایش حجم تردد در محورهای شمالی تهران


هادی عبادی درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر افزایش حجم تردد به‌صورت مقطعی در مسیرهای ورودی محورهای کندوان و هراز هستیم.

وی با اشاره به افزایش اشتیاق به سفر باتوجه به ترددها در مسیرهای شمال، افزود: افزایش سفرهای تابستانی نشان‌دهنده موج پایانی سفرهای تابستانی در مسیرهای شمال است.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید مقطعی در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه بخشی از تلمادره کیاسر، اضافه کرد: باتوجه به کاهش دید تاکید بر توجه به قوانین و پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرونا تمام نشده، شمال بروید ، برمی گردید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..