تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: گلکسی S22 اولترا از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

این‌روزها ارائه‌‌ی سرعت شارژ بیشتر در گوشی‌های هوشمند موضوعی داغ محسوب می‌شود و این رقابت در گوشی‌های ساخته‌شده توسط سازندگان چینی بیشتر به‌چشم می‌خورد. بااین‌حال، سامسونگ تاکنون خودش را وارد این بازی نکرده و حتی در دو سال گذشته، مشخصات سرعت شارژ دستگاه‌های پرچم‌دارش را کاهش داده است.

غول کره‌ای در سال ۲۰۱۹ گلکسی نوت ۱۰ پلاس را با شارژ ۴۵ واتی معرفی کرد و همچنین آن را در گلکسی S20 اولترا به‌کاربرد. درنهایت با عرضه‌ی سری گلکسی S21، سرعت شارژ به مقدار ۲۵ وات کاهش پیدا کرد. به گزارش Sammobile، شواهد نشان می‌دهد که بار دیگر حداقل در یکی از مدل‌های سری گلکسی S22 (گلکسی S22 اولترا)، سرعت شارژ ارتقاء پیدا خواهد کرد.

گفته می‌‌شود پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات نیز برای گلکسی S22‌ اولترا درحال آزمایش است؛ اما طبق آخرین توییتی که توسط افشاگری با حساب کاربری Ice universe منتشر شد، نشان می‌دهد که سامسونگ به‌وضوح پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی را به پرچم‌دار جدیدش باز می‌گرداند.

مقاله‌های مرتبط:

با توجه به این موضوع که سامسونگ در طی سالیان اخیر، ویژگی‌های زیادی را از پرچم‌دارانش حذف کرده است، گمان می‌رود که حتی برای خوشحال‌کردن برخی از طرفداران، سرعت شارژ را ارتقاء دهد؛ البته در سری گلکسی S22 چه از شارژ ۴۵ وات یا ۶۵ وات پشتیبانی شود؛ درهرصورت مطمئن خواهیم بود که باید شارژر را به‌صورت جداگانه خریداری کنیم.

درمورد ظرفیت باتری، انتظار می‌رود که گلکسی S22 و گلکسی S22‌ اولترا همان باتری‌های ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نسل قبلی را داشته باشند. از طرف دیگر گلکسی S22‌ پلاس به‌جای گلکسی S21 پلاس، از همان باتری گلکسی S20‌ پلاس بهره خواهد برد.

برخلاف سازندگان چینی که سرعت شارژ بالایی را ارائه می‌دهند، دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی احتمال ارائه‌ی شارژ ۴۵ وات در سری گلکسی S22 چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: گلکسی S22 اولترا از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..