تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاپ کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر»

به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» به چاپ رسید.

چاپ کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر»به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، سیدحسین ناظر در این کتاب که به ثبت شماره استاندارد بین المللی کتاب و سازمان اسناد و کتابخانه‌های ملی ایران رسیده، به تاریخچه پیدایش و شکل‌گیری رادیو و تلویزیون در جهان، ایران و بوشهر پرداخته است. نویسنده در کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» به چگونگی راه اندازی مراحل مقدماتی بستر‌های اطلاع رسانی اخبار جنگ تحمیلی با پخش آژیر قرمز و ۴۰ نقطه طلایی در روند رشد و توسعه چهل ساله تشکیل و تداوم فعالیت اشاره دارد.


وی در این کتاب از صدا و سیمای مرکز بوشهر به عنوان اولین مولود رسانه‌ای انقلاب اسلامی و یک پل از سی و سه پل رود همیشه جاری رسانه ملی نامبرده است.


بنابه نوشته سیدحسین ناظر این مرکز در ۴۰ سال فعالیت خود بیش از ۱۸ میلیون دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش کرده که حدود ۳۰ درصد آن با موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و پیروزی بوده است.


در این کتاب یاد و خاطره ۱۷۱ شهید ۱۱۰۲ جانباز و ۱۲۲ آزاده سرافراز رسانی ملی گرامی داشته شده و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و در و در قطع خشتی بزرگ و به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس و سالگرد این مرکز رونمایی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاپ کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..