تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امداد رسانی به مددجویان و نیازمندان از طریق مساجد چگونه است؟+ فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ یکی از سیاست‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر استفاده از ظرفیت مساجد در امر امداد رسانی و کمک به خانواده‌های نیازمند در سطح محلات بوده و در این بخش در قالب مراکز نیکوکاری فعالیت‌های گسترده‌ای را داشته‌ است.

حجت الاسلام نورمحمدیان یکی از نیکوکاران استان مازنداران (شهرستان آمل) با اشاره به این که باید از ظرفیت مساجد در این بخش استفاده شود،  تصریح کرد: روحانیون می‌توانند در امر امداد رسانی به محرومان گام‌های موثری را بردارند.

وی گفت: از مساجد درخواست می‌شود شرایطی را فراهم کنند تا از ظرفیت مساجد برای کار خیر و نیکو استفاده کنند.

نورمحمدیان با اشاره به توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش این خیریه اظهار امیدواری کرد هیئت امنای مساجد شرایط لازم را برای راه‌اندازی مراکز خیریه در مساجد فراهم کنند.

مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ,

مددجوی 9 ساله کمیته امداد که کارآفرین و نیکوکار شد + فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امداد رسانی به مددجویان و نیازمندان از طریق مساجد چگونه است؟+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..