تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دونوبته شدن مرکز واکسیناسیون پیشوا

مرکز اصلی واکسیناسیون شهرستان پیشوا دو نوبته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرستان پیشوا گفت: مرکز واکسیناسیون تجمیعی واقع در جنب مزار شهدا گمنام عصر‌ها نیز فعال شده است.

 امینی افزود: گروه‌های اعلام شده از طرف وزارت بهداشت می‌توانند با مراجعه به مرکز واکسیناسیون شهدای گمنام نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی گفت: پایگاه تجمیعی واکسن واقع در سالن مزار شهدای گمنام شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و شیفت عصر به صورت موقت از ساعت ۱۴ الی ۱۷ فعال است.

 امینی افزود: راه اندازی شیفت عصر واکسیناسیون شهرستان راهی برای افزایش تعداد امار افراد واکسینه شده قبل از شروع موج ششم در آبان ماه می باشد.

وی گفت: مرکز خدمات جامع سلامت مهاجری صبح ها ویژه مادران باردار و دیگر خدمات و از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۵ ویژه گروه های سنی اعلامی از سوی وزارت بهداشت به جز روزهای تعطیل

امینی افزود: خانه های بهداشت یوسف رضا، حبیب آباد، طارند، قلعه سین، قلعه نو جامکار و عسگر آباد هر روز به جز روزهای تعطیل تا ساعت ۱۳ مخصوص واکسیناسیون روستاییان می باشد.

وی گفت: شهروندانی که در پایگاه  بهداشت نزدیک محل سکونت خود تشکیل پرونده و ثبت نام در سامانه سیب انجام نداده اند، خواهشمند است قبل از مراجعه برای تزریق واکسن به نزدیکترین مرکز محل سکونت مراجعه و تشکیل پرونده بدهند تا در روند انجام واکسیناسیون مشکلی پیش نیاید.

با فعال شدن نوبت عصر از تجمع جلوگیری شده است و روند واکسن با سرعت بیشتری در حال پیگیری است که موجب رضایت بیشتر مردم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دونوبته شدن مرکز واکسیناسیون پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..