تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید سرزده مدیرکل ورزش استان تهران از پیشوا

مدیر کل ورزش و جوانان استان از پروژه های نیمه کاره ورزشی پیشوا سرزده بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ پریچهره در بازدید میدانی از اماکن و پروژه‌های ورزشی شهرستان پیشوا، مشکلات پروژه ها و مسائل اهالی ورزش را جویا شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به همراه قاسمی نژاد مسئول واحد فنی مهندسی و جمعی از مدیران ستادی اداره کل از نزدیک دلایل عدم بهره برداری از استادیوم ۵ هزارنفری پیشوا را بررسی کرد و قول رفع مشکلات را داد.
در این بازدید نصرالله پریچهره ضمن بررسی مشکلات و نواقص موجود گفت: اداره ورزش و جوانان باید بصورت منظم و مستمر از مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش بازدید و نظارت کافی داشته باشند تا حقوق عامه رعایت و خدمات رسانی به شهروندان مناسب صورت پذیرد.
وی جانمایی احداث اماکن ورزشی و طرح آمایش سرزمینی را بسیار مهم دانست و افزود: در تعریف پروژه‌های جدید و اعلام نیاز‌ها باید زمین‌های واگذار شده برای ایجاد و احداث مکان ورزشی در جایی باشد که دسترسی مردم به آن آسان بوده و از امنیت کافی برخوردار باشد.

پریچهره گفت: نظارت مستمر از مجموعه‌ها و پروژه‌های ورزشی مهمترین رکن فعالیت‌های ادارات ورزش وجوانان است.

پیشوا سه پروژه ورزشی؛ استادیوم پنج هزار نفری، استخر و زورخانه با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارد که مدت هاست آستانه افتتاح قرار دارد ولی مورد بهره برداری قرار نمی گیرد و این مسئله سبب اعتراض مردم بویژه اهالی ورزش شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید سرزده مدیرکل ورزش استان تهران از پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..