تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تزریق روزانه ۲۰ هزار دُز واکسن در مراکز واکسیناسیون بسیج مازندران

ساعت: 16:32 منتشر شده در مورخ: 1400/06/25 شناسه خبر: 1768815

سیاوش مسلمی گفت: پیش‌بینی ما این است که ۲۰ هزار تزریق واکسن را فقط در مراکز تجمعی که با نظر تخصصی و رعایت پرتکل بهداشتی توسط بسیج و سپاه مازندران راه اندازی شده داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در مراسم افتتاح پایگاه تجمعی واکسیناسیون کووید19 سپهبد حاج قاسم سلیمانی در آمل اظهار کرد: آیین افتتاح چهارمین مرکز تجمعی تزریق واکسن در امل است که با کمک سپاه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان آمل راه‌اندازی شد که در مجموع روزانه حدود ۳ هزار تزریق واکسن در این مراکز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه امادگی افتتاح مراکز بیشتری  را نیز دارد، عنوان کرد: اگر اعلام نیاز مندی از طریق مراکز بهداشت صورت گیرد قطعاً ما این آمادگی را داریم تا مراکز بیشتری راه اندازی کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از افتتاح  نوزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون مازندران در آمل خبر داد و افزود: قول داده بودیم که ۲۱ مرکز تجمیع تزریق واکسن را در استان داشته باشیم، امیدواریم تا آخر هفته آینده بتوانیم این مراکز را افتتاح کنیم تا در خدمت مردم مازندران قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: براورد ما این است که ۲۰ هزار تزریق واکسن را فقط در مراکز تجمع ای که با نظر تخصصی و رعایت پرتکل بهداشتی توسط بسیج و سپاه راه اندازی شده داشته باشیم، اما آنچه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل اعلام شد، حدود ۱۰۰ هزار دُز واکسن رو آمادگی وجود دارد که بتوانیم در استان به صورت روزانه تزریق کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تزریق روزانه ۲۰ هزار دُز واکسن در مراکز واکسیناسیون بسیج مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..