تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای نمایش بزرگ میدانی «در مسیر جاودانگی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در نجف‌آباد

سومین نوبت از اجرای نمایش بزرگ میدانی در مسیر جاودانگی، از چهارم تا هشتم مهر ماه سال‌جاری از حوالی ساعت هفت و نیم شب، به میزبانی ورزشگاه شهدای کارگر نجف‌آباد، در کمربندی شمال شهر نجف آباد، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، سومین نوبت از اجرای نمایش بزرگ میدانی در مسیر جاودانگی، از چهارم تا هشتم مهر ماه سال‌جاری از حوالی ساعت هفت و نیم شب، به میزبانی ورزشگاه شهدای کارگر نجف‌آباد، در کمربندی شمال شهر، برگزار خواهد شد.

در این نمایش که با حضور ده‌ها هنرمند، عوامل اجرایی و فنی همراه خواهد بود، مقاطع تاریخی مانند صدر اسلام و وقایع عاشورا، دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر به همراه تشریح نقش لشکر۸نجف‌اشرف در عملیات الی‌بیت‌المقدس، جبهه مقاومت و شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید محسن حججی به همراه آخرالزمان و انتظار ظهور بازسازی و به صورت نمادین نمایش داده خواهند شد.

در این نمایش میدانی که طی سال‌های گذشته با استقبال بسیارخوب شهروندان همراه بوده و ارائه جلوه‌های ویژه و انفجارهای واقعی از شاخصه‌های آن محسوب می‌شود، علاوه بر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و لشکر۸نجف‌اشرف، ارگان‌های دیگری مانند شهرداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، بنیاد شهید و اداره برق نیز همکاری دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای نمایش بزرگ میدانی «در مسیر جاودانگی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در نجف‌آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..