تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزدا CX-5 جدید مدل ۲۰۲۲ معرفی شد، طراحی جدید و سیستم تمام چرخ محرک

پنج روز پیش وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تصاویری از مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ منتشر کرد. حالا CX-5 مخصوص بازار آمریکای شمالی با همان طراحی خاص رونمایی شده است، که این تغییرات در نگاه اول به راحتی قابل ‌تشخیص نیستند.

چراغ‌های جلو و عقب به لامپ‌های LED مستطیل‌شکلی مجهز شده‌اند که به پرفروش‌ترین مدل مزدا در آمریکای شمالی ظاهر جذاب‌تری می‌دهند. طراحان همچنین به جای طراحی شبکه‌ای جلوپنجره CX-5 مدل ۲۰۲۱ در طراحی جلوپنجره مدل ۲۰۲۲ از یک بافت سه‌بعدی استفاده کرده‌اند.

مدل گرند تورینگ رزرو دیگر عرضه نمی‌شود و جای خود را به مدل ۲.۵ توربو داده است. مزدا می‌گوید که تغییراتی در ظاهر این نسخه مجهز به موتور دارای توربوشارژر انجام شده تا از CX-5 با موتور تنفس طبیعی متمایز باشد.

مدل ۲.۵ توربو سیگنچر دارای طراحی زیباتری با قوس چرخ‌های به رنگ بدنه و چرخ‌های آلیاژی نقره‌ای روشن است. در کابین شاهد استفاده از مواد چوبی و چرم ناپا هستیم که CX-5 را لوکس‌تر می‌کنند. همچنین یک انتخاب‌کننده حالت رانندگی به نام Mi-Drive، همراه با صندلی‌های مجدداً طراحی‌شده برای ارائه راحتی بیشتر در کابین قرار دارند.

CX-5 مدل ۲۰۲۲ از جعبه‌دنده شش سرعته خودکار بهره می‌برد که شتاب‌گیری نرم و خوبی را ارائه می‌دهد.

مزدا CX-5

این شاسی بلند کامپکت همچنین دارای سیستم تعلیق جدیدی برای کاهش لرزش‌ها‌ و سروصداهای جاده است.

به روزرسانی مهم دیگر ارائه سیستم تمام چرخ محرک به صورت استاندارد برای تمام مدل‌ها است. در حقیقت، مزدا از این پس سیستم تمام چرخ محرک را به صورت استاندارد برای تمام مدل‌های CX ارائه خواهد داد. از مدل کامپکت کوچک CX-30 تا مدل اندازه متوسط CX-9، تمام شاسی بلندهایی که از این پس در آمریکای شمالی فروخته می‌شوند، حتی در نسخه پایه دارای سیستم تمام چرخ محرک خواهند بود.

مزدا پیش از این تأیید کرده‌ است که نسل بعدی CX-5 بعدی یک خودروی کاملاً متفاوت با بهره‌گیری از یک پلتفرم دیفرانسیل عقب جدید با موتورهای شش سیلندر خطی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این مدل جدید چه زمانی رونمایی خواهد شد، اما با توجه به اینکه مدل کنونی به تازگی ارتقا یافته است کمی طول خواهد کشید تا این مدل جدید در آمریکا عرضه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزدا CX-5 جدید مدل ۲۰۲۲ معرفی شد، طراحی جدید و سیستم تمام چرخ محرک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..