تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم| "سامانه مشعل" &#167

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "محمدمهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها با انتشار فیلمی در فضای مجازی نوشت: ‏یک سال پیش ‎سامانه مشعل به شماره 09020036001 به منظور دسترسی آسان به عدالت و کوتاه کردن فاصله دریافت نقطه نظرات نخبگان، زندانیان و خانواده آنها و زندانبانان با سازمان زندان‌ها و پیگیری فوری آنها راه‌اندازی شد. یکی از دستاوردهای آن را در ماجرای مارال ببینید."

در این فیلم صدای مارال پخش می‌شود که از رئیس سازمان زندان‌ها برای پاسخگویی به پیامی که در سامانه مشعل گذاشته تشکر می‌کند. سامانه مشعل، خط ارتباطی بی‌واسطه برای خانواده زندانیان، زندانبانان، نخبگان و عموم مردم برای بیان مشکلات، پیشنهادات و انتقادات با سازمان زندان‌هاست.

مارال، فرزند یکی از زندانی‌هایی است که از طریق سامانه مشعل توانسته بود با سازمان زندان‌ها ارتباط بگیرد.

مارال از روی دلتنگی و دوری پدر به سامانه مشعل پیام و نامه می‌فرستد و می‌خواهد که پدرش آزاد شود. رئیس سازمان زندان‌ها گروهی را برای بررسی بیشتر به خانه آنها می‌فرستد که از نزدیک با مارال و خانواده او دیدار کنند.

در نهایت پس از بررسی پرونده این زندانی در چارچوب قانون، او مشمول مرخصی پایان حبس و آزاد می‌شد.

زندانی‌های در بند به علت عدم دسترسی به فضای مجازی می‌توانند توسط خانواده خود مشکلات و مسائل‌شان را در این سامانه مطرح و پیگیری کنند.

سامانه مشعل در تاریخ 23 تیر سال 1399 رونمایی شده است و تا کنون به صورت ماهانه 700 پیام قابل بررسی و پیگیری ارسال شده است.

زندان , سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ,

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم| "سامانه مشعل" &#167»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..