تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجمن اولیاء و مربیان مدارس نقش موثری در موفقیت دانش آموزان دارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز در آئین نمادین انتخابات انجمن اولیاء و مربیان استان که در دبستان شاهد شهیده ناهید فاتحی کرجو ناحیه یک سنندج برگزارشد؛ با تبریک پیشاپیش آغاز سال تحصیلی، حضور اولیای دانش آموزان در انتخابات انجمن اولیا و مربیان را بسیار مغتنم دانست و گفت: این حضور بیانگر این است که شما برای تعلیم و تربیت فرزندان خود ارزش قائلید و باید این حضور شما استمرار داشته باشد.

قربانی نقش انجمن اولیا و مربیان مدارس را در موفقیت امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار مهم دانست و افزود: امسال نقش انجمن اولیا و مربیان و حضور مستمر آنان در مدارس نسبت به سال‌های گذشته بسیار با اهمیت شده است.

او با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید سناریو‌های مختلفی توسط صاحب نظران آموزش و پرورش فراهم شده است گفت: در این سناریوها، انجمن اولیاء و مربیان به عنوان عنصر اساسی در نظر گرفته شده و انجمن اولیاء و مربیان می‌توانند نقش موثری برای حضور دانش آموزان در مدارس ایفا نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تعاملات اجتماعی در رشد شخصیتی، تربیتی و اجتماعی بسیار موثر است گفت: عدم حضور دانش آموزان در مدارس می‌تواند آسیب زا باشد و افت جدی آموزش، کاهش تعاملات و روابط اجتماعی، ایجاد مشکلاتی در تربیت اجتماعی دانش آموز و افزایش آسیب‌های اجتماعی  را از پیامد‌های ناگوار این نوع آموزش برشمرد.

قربانی سلامت دانش آموزان را یکی از مهم‌ترین مسائل آموزش و پرورش دانست و ابراز امیدواری کرد با تکمیل واکسیناسیون مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزان بیماری به حداقل رسیده و شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

او با بیان اینکه اولیای دانش آموزان، نقش مهمی در تصمیمات مدارس دارند تاکید کرد: اولیا باید کمک کنند تا به تدریج شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اینکه باید بستری فراهم شود که دانش آموزان از مدارس فاصله نگیرند و ارتباط خود را با مدارس حفظ کنند گفت: اولیا باید نقش پررنگ تری ایفا کنند و ارتباط موثر و و حضور آنان در مدارس می‌تواند در سرنوشت فرزندان آنان تاثیر مستقیم داشته باشد.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجمن اولیاء و مربیان مدارس نقش موثری در موفقیت دانش آموزان دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..