تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام مشمولان وظیفه عمومی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سرهنگ مجیدی معاون وظیفه عمومی انتظامی کردستان اظهار داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا تدابیر کافی در خصوص اعزام مشمولان نظام عمومی اندیشیده شده و دستورالعمل های  بهداشتی به طور کامل رعایت می‌شود بنابراین در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

مجیدی در باره ی روند اعزام این مشمولان افزود: مشمولانی که اعزام می‌شوند ابتدا در مراکز بهداشتی و درمانی غربالگری می‌شوند و توسط پزشکان معاینه اولیه انجام  و سلامتی آن‌ها بررسی می‌شوند، هم چنین در روز اعزام این مشمولان نیز تب سنجی و غربالگری توسط پزشکان و متخصصان  معاونت بهداری و مرکز بهداشت استان انجام می گیرد.

او به اقدامات دیگری که در این زمنیه انجام می گیرد,اشاره کرد وگفت:رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی داخل اتوبوس‌ها رعایت شده و به ازای هر دو صندلی یک نفر در اتوبوس‌ها مستقر می شود.

معاون نظام عمومی انتظامی کردستان با بیان این که سلامت این عزیزان در اولویت کاری ما می‌باشد، خاطر نشان کرد: اتوبوس‌ها و خودروهای حمل مشمولان مرتبا ضدعفونی می‌شودبنابراین مشمولان و خانواده‌های آن‌ها هیچ نگرانی و اضطرابی در این زمنیه نداشته باشند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام مشمولان وظیفه عمومی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..