تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Mereks Market برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

اولین رای باشید!

بازی Mereks Market ماجراجویی بزرگی را همراه با روح‌های سرگردان روایت خواهد کرد. وظیفه شما رسیدن به یک سود سرشار است و در این راه، شخصیت‌های متعددی وجود دارند که با ارائه نکات مهم، شما را در راه رسیدن به ثورت کمک خواهند کرد. با اطلاعات آن‌ها شروع کرده و سعی کنید که مشتریان بیشتری برای خود پیدا کنید. می‌توانید با باس‌های متعدد جنگیده و به سراغ بهترین نیروهای خود بروید. باید تمام مغازه خود را یکپارچه نگه داشته و حتی از کمک دیگر دوستان خود هم در بخش کوآپ کمک بگیرید. هزینه هر محصول را شما تعیین خواهید کرد و می‌توانید با اتخاذ یک استراتژی صحیح، در رسیدن به ثروت موفق باشید.

Merek’s Market PC-PLAZA

دانلود-بازی-Mereks-Market

مهارت‌های شما در ساخت وسایل هنری هم می‌تواند کمک‌تان کند تا بتوانید چیزهای بیشتری برای ارائه به مشتریان خود داشته باشید. شما باید سرعت خود را کنترل کرده و با کمک هم تیمی‌های خود، به سراغ نبردهایی بروید که متفاوت از دیگر بازی‌ها بوده و همراه با المان‌های زمانی دنبال می‌شود. در انتخاب هم تیمی‌های خود دقت لازم را داشته و به سراغ افرادی بروید که می‌توانند بیشترین کمک را به شما بکنند. از خائنین دوری کرده و مغازه خود را در بهترین وضعیت ممکن قرار دهید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، باید عملکرد خوبی هم در مزایده‌ها از خود نشان دهید.

بازی با چالش‌های متعددی دنبال شده و باید در مذاکره و سیاست‌های آن، دست بالاتر را داشته باشید. بازی Mereks Market شما را در بخش کمپین یاری می‌کند تا همه چیز را یاد گرفته و سپس آماده رویارویی‌های بزرگ در بخش چندنفره باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Mereks-Market تصاویر-بازی-Mereks-Market تصاویر-بازی-Mereks-Market تصاویر-بازی-Mereks-Market تصاویر-بازی-Mereks-Market تصاویر-بازی-Mereks-Market info

Merek’s Market is a chaotic crafting game about running a medieval shop. Take charge of your shop as you haggle, barter and craft your way through a comical single player campaign or team up with friends in couch co-op to supply the whole town.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5-2400 / AMD FX-6300

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Mereks Market برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..