تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Base One Episode 4 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

اولین رای باشید!

بازی Base One یک تجربه استراتژیک برای مدیریت ساختمان است که با المان‌های نقش آفرینی دنبال می‌شود. اتحادیه جهانی کره زمین، به دلیل حمله یک کرم بزرگ از هم پاشیده شده است و سطح بی سابقه‌ای از بلایای طبیعی روی زمین بروز پیدا کرده است. اکتشافات فضایی شروع شده است تا راه حل خوبی برای این معضل پیدا شده و همه افراد نیز ماموریت خود را می‌شناسند. آن‌ها سعی دارند که خانه جدیدی برای بشر پیدا کنند و این روند اصلا ساده نخواهد بود. شما به عنوان عضوی از این سیستم هستید که توسعه ناوگان را برعهده گرفته و می‌توانید با پیدا کردن مواد معدنی ارزشمند و سیاره‌های جدید برای سکونت، زمین را از نابودی نجات دهید. فراموش نکنید که ایستگاه‌های فضایی در گوشه کنار ناشناخته فضا قرار گرفته‌اند و طیف گسترده‌ای از اعضای خدمه را نیز در اختیار خواهید داشت که هرکدام قدرت خاصی دارند.

Base One Episode 4 PC-PLAZA | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Base-One

در بازی Base One می‌توانید قدرت پردازش بالایی داشته و از ویژگی‌های خود برای کنترل ایستگاه‌های فضایی استفاده کنید. وظایف شما در راستای اهداف منحصربه‌فردتان است و می‌توانید همواره حرکت خود را داشته باشید. منابع مشترک در ایستگاه‌های فضایی وجود دارد و می‌توانید آب، اکسیژن، حرارت و انرژی موردنیاز خود را کنترل کنید. توپخانه خود را می‌توانید ارتقا داده و روی سیارک‌های خود کار کنید. می‌توانید دزدان دریایی را کنار خود نگه داشته و از تخصص نظامی آن‌ها در کار خود استفاده کنید. داستان‌های زیادی در سیاره‌های مختلف وجود دارد که هرکدام شنیدنی هستند و می‌توانند به شما در کشف سیستم‌های دیگر نیز کمک کنند. شما می‌توانید کمپین بزرگی را ادامه داده و تلاش‌ کنید که بالاخره راهی برای زندگی دوباره بشر پیدا شود. از حالت سفارشی سازی در بازی استفاده کرده و تجربه لذت بخش تری را برای خود رقم بزنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Base-One تصاویر-بازی-Base-One تصاویر-بازی-Base-One تصاویر-بازی-Base-One تصاویر-بازی-Base-One تصاویر-بازی-Base-One info

Base One is a base building management strategy game with an RPG twist. After a large wormhole tears the moon apart and causes unprecedented levels of natural disasters, the Earth Global Union create the “Solution” space exploration program in order to explore the wormhole for a new home. As a member of the “Solution” program, it is up to you to expand the fleet, find valuable minerals and new planets to inhabit – and maybe even save the Earth from ecological destruction!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: 5th Generation Intel i3 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD/Nvidia dedicated GPU, 3Gb VRAM/Shader Model 5.1 (Geforce GTX 960/Radeon R9 285)

DirectX: Version 12

Storage: 6 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: 9th Generation Intel i5 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD/Nvidia dedicated GPU, 6Gb VRAM/Shader Model 6.1 (Geforce GTX 980Ti/Radeon RX 5600XT)

DirectX: Version 12

Storage: 6 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Base One Episode 4 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..