تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حوزه علمیه قم پیشگام واکسیناسیون در مقابل کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: مرکز واکسیناسیون در مقابل بیماری کرونا در مدرسه فیضیه قم دایر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکزقم، حوزه علمیه پیشگام واکسیناسیون کرونادکتر قدیر در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: با همکاری حوزه علمیه، مدرسه فیضیه قم به عنوان یکی از مراکز واکسیناسیون در نظر گرفته شده که به زودی دایر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا و ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها نزولی است ابراز امیدواری کرد این سیر نزولی همچنان ادامه داشته باشد.

وی تن‌ها راه برون رفت از وضعیت کنونی را واکسیناسیون اعلام کرد و گفت: خوشبختانه ۴۰ درصد مردم قم واکسینه شده اند که انتظار می رود مابقی مردم نیز نسبت به این امر اقدام کنند.

دکتر قدیر افزود: حدود ۴۰۰ هزار دز نوبت اول واکسن و ۱۸۴ هزار دز واکسن نوبت دوم در قم تزریق شده که حدود ۲۵۶ هزار دز از نوع برکت، ۲۶۵ هزار دوز سینوفارم، ۵۷ هزار دز آسترازینکا، ۱۱ هزار دز اسپوتنیک و حدود هزار دز نیز بهارات است.

وی تصریح کرد: ۱۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قم راه اندازی شده و مراکز جدید نیز در صورت لزوم راه اندازی می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حوزه علمیه قم پیشگام واکسیناسیون در مقابل کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..